Rafael Nadal este imaginea noii campanii Tommy Hilfiger Tailored pentru Primăvara 2017. Spaniolul în vârstă de 30 de ani promovează, printre altele, o colecție capsulă inspirată de el, care a fost creată pentru a răspunde cerințelor unei vieți active și cu un nivel ridicat de performanță, asemeni stilului de viață al bărbatului modern.
„Suntem onorați de faptul că Nadal continuă parteneriatul cu brandul nostru„, a declarat Tommy Hilfiger. „El este un atlet uimitor iar gama de costume THFLEX reflectă cu precizie abordarea lui modernă și lejeră asupra stilului. Avem o lungă istorie de când sărbătorim sportul și de când completăm creațiile noastre cu influențe atletice, iar Nadal reprezintă perfect valorile brandului nostru. Este un sportiv fantastic ce dovedește o atitudine optimistă și o mare pasiune pentru ceea ce face„, a explicat deținătorul brandului.
„Eu sunt mereu în mișcare, iar design-urile Tommy Hilfiger sunt perfecte pentru stilul meu de viața. Aspectul impecabil și croiala riguroasă oferă un standard în confort și în mișcare, pe care nu l-am mai cunoscut până acum la vreun costum„, a declarat Rafa Nadal.